  • Data: 2023-04-28 19:27:24
    Temat: Re: Projekt ustawy o zakazie fotografowania
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 28 Apr 2023 18:58:36 +0200, To.Ja wrote:
    > J.F w
    >
    > Twierdzisz, że prawo w PL stosuje się wybiórczo?
    > Jest np. osobne dla bandytów i osobne dla świętoszków?
    >
    > Uzasadnij proszę, że rozporządzenia nie dotyczą wszystkich...

    Niby dotyczą wszystkich, tylko jak masz rozporządzenie
    "Szczegółowe warunki techniczne dla znaków i sygnałów drogowych oraz
    urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunki ich umieszczania na
    drogach."

    a nie jestes projektantem czy wykonawcą dróg lub znaków,
    to po co ci takie?

    Bedziesz sprawdzał, czy znak przepisowych rozmiarów,
    cyferki zgodna ze wzorem, a umieszczony w przepisowym miejscu?

    Owszem, czasem sie moze ta wiedza przydac, tylko jeszcze trzeba trafic
    na odpowiedniego sędziego. Pieszego na przejsciu przejachalem, bo nie
    zdołaem sie zatrzymac, bo znak byl 12m przed przesciem zamiat
    przepisowych 15, i mi 3 metry zabrakło ... moze którys sąd to uzna :-)

    J.