  • 1. Data: 2002-06-21 15:06:23
    Temat: Program dla notariuszy?
    Od: "ahs" <a...@w...pl>

    Witam,

    znajomy notariusz szuka jakiegos rozwiazania ale nie udalo mi sie niczego
    takiego znalezc.
    Moze cos doradzicie? Chodzi o cos co bedzie wspomagac prowadzenie kancelarii
    notarialnej ale glownie o jakis system z szablonami umów, jakas ich baza,
    jak najwieksza automatyzacja calego procesu. Wiem, ze sa systemu pomagajace
    prowadzenie repetytorium i obliczanie taksy ale to nie calkiem to.

    Moze macie jakies doswiadczenia albo chcociaz namiary na takie systemy?
    Jakies ceny?

    Pzdr

    AHS

  • 2. Data: 2002-06-21 19:26:00
    Temat: Re: Program dla notariuszy?
    Od: "lord" <r...@p...onet.pl>

    owszem jest np. "REJENT" ; szczegoly na :
    http://www.lex-rejent.prv.pl/

  • 3. Data: 2002-06-21 19:29:38
    Od: "lord" <r...@p...onet.pl>

    http://www.opgk.olsztyn.pl/aktualnosci/usterki.html
    tutaj natomiast sa opisane wady tego programu , byc moze juz zostal
    poprawiony ?

  • 4. Data: 2002-06-21 20:41:52
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    ahs wrote:

> [...]
    > prowadzenie repetytorium i obliczanie taksy ale to nie calkiem to.
    >
    > Moze macie jakies doswiadczenia albo chcociaz namiary na takie systemy?

    Sa juz bardziej inteligentne systemu dla notariuszy niz jedynie
    szablony.
    Jak sam wiesz to szablony tez sa chronione prawem autorskim.
    A te najnowsze rozwiazania to system wspomagania kancelarii notarialnej,
    opracowany w Londynie.
    Np. w sprawach spadkowych automatycznie generuje drzewa geanalogiczne,
    buduje rozproszone bazy danych i automatycznie generuje poczte, pamieta
    o terminach, datach.
    Jest to elektroniczny asystent notariusza.
    Narzedzie piekielnie drogie , ale dokladnie odpowiada nazwie.
    A co do wzorow, to chyba jakies nieporozumienie.
    Byloby dobrze, aby kazdy notariusz korzystal z wlasnych, przez siebie
    opracowanych.
    Gdy szkolilem sie na notary public to kupilem mase materialow, takze
    wzory oswiadczen, umow, klauzul uwierzytelniajacych
    ale wzorow to byly tysiace , dla kazdej sprawy inny,
    umowy kupna domow, samochodow, lodzi ,

    Czy w trakcie aplikacji notarialnej nie sa omawiane te wzory i standardy
    ?

    Jezeli chcesz wiedziec wiecej jak takie szkolenie notariuszy wyglada w
    stanach i jakie sa dostepne wzory to napisz na privat.
    W kraju liczba knacelarii jest niestety zbyt mala, aby sie oplacalo
    takie profesjonalne aplikacje oferowac na rynku, gdyz jezyk polski ma
    mniej niz 1% udzial w obrocie notarialnym na swiecie.

    A caly kombajn pod nazwa elektroniczny asystent notariusza
    musialby opracowywac zespol skladajacy sie z notariuszy, adwokatow,
    sedziow, radcow prawnych, prawnikow naukowcow
    i zrozumiale ze takie wydawnictwo byloby bardzo kosztowne.

    Jacek
    --
    World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
    fit to solve NP problems (knapsack algorithm) at light speed in n**@

  • 5. Data: 2002-06-22 09:55:14
    Od: "AHS" <a...@w...pl>

    Dzieki za odpowiedz, ale ten program zdaje sie sluzyc wylacznie do
    wystawianai faktur i obsługi finansowej kancelarii, a nie dotyka w ogole
    tematu samych aktow.
    Pzdr

    AHS

  • 6. Data: 2002-06-22 09:55:31
    Od: "AHS" <a...@w...pl>

    A jakis inny przyklad?

    AHS

  • 7. Data: 2002-06-24 12:21:20
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ahs" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > prowadzenie repetytorium

    LOL - chyba "repertorium"?

    PB, NMSP

    Depi.

  • 8. Data: 2002-06-24 12:57:45
    Od: "ahs" <a...@w...pl>

    > LOL - chyba "repertorium"?

    Oczywiscie masz racje, nie znam sie i tyle

    AHS