  • Data: 2005-06-08 11:36:26
    Temat: Re: Proces z TPSA ? Dosc dlugie ale ciekawe
    Od: gogo <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to chyba najadłeś się surowych kartofli!!!!
    > Jak nie ma krzywdy, szkody, wejścia w *prywatny teren* skoro kabel połozyli
    > ewidentnie na *terenie czyjejś nieruchomości* ???

    Skąd ta pewność, że trawnik za płotem faktycznie należał do osób
    prywatnych. Chyba nie na podstwie: cytat "TPSA przyslala rzeczoznawce
    ktory potwierdzil iz TPSA polozyla kabel na terenie moich rodzicow"
    Jak kabel położyli na "gminnym" to nie ma krzywdy. To miałem na myśli.
    Kluczowa sprawa to właśnie ustalenie gdzie była granica nieruchomości.
    Druga sprawa, czy mapy geodezyjne zawierały stan faktyczny. Trzecia
    sprawa czy pozwolenie budowlane było na podstawie map obrazujących stan
    faktyczny. Po czwarte czy inwestor działał zgodnie z prawidłowym
    pozwoleniem.
    Jak tego się nie wie, do dywagacje o odszkodowaniach itp są przedwczesne.
    Artykuł ciekawy. Potwierdza moją tezę, że za kabel w ziemi TPSA nie
    płaci. Może w przyszłości zapłaci. Życzę powodzenia pozywającym TPSę i
    po wielu latach procesów otrzymujących grosze.

    Zyczę sukcesów w dalszym teoretyzowaniu.

    pozdrawiam