  • Data: 2005-06-08 14:06:25
    Temat: Re: Proces z TPSA ? Dosc dlugie ale ciekawe
    Od: gogo <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > Nie masz racji
    >
    > http://wiesci.com.pl/?f=xml/200322.xml&p=1
    >

    > M.
    A jak się sprawa skończyła ?

    Właściciel wykazał się desperacją, ale nie może się do tego przyznać bo
    by poniósł konsekwencje.

    http://www.powiat-wolominski.pl/starostwo/przeglad_p
    rasy/gazeta_2003-a10.html
    W Telekomunikacji twierdzą, że najpewniej nie był to przypadek, tylko
    świadome działanie właściciela działki. Bogdan Piaścik zapewnia, że z
    przecięciem nie ma nic wspólnego i nie wie, kto to zrobił