  • Data: 2010-04-11 16:41:07
    Temat: Re: "Procedury"...
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > IMO nie mógł. Kontrolerzy dostatecznie dokładnie ocenili podchodzenie
    > samolotu i zabronili lądowania. Piloci zbyt mocno zaufali sobie, swoim
    > informacjom i swoim umiejętnościom oraz możliwościom samolotu.

    Możliwe jednak, że gdyby samolot był bardziej nowoczesny, to mimo
    wszystko by sobie z tym lądowaniem poradzili. Czy tak by było, nie wiem,
    bo nie znam się na samolotach i nie potrafię ocenić jak duże mogłoby to
    mieć znaczenie. Oczywiście całe te rozważania nie dotyczą winy pilotów
    bądź jej braku, bo oni lecieli tym konkretnym samolotem i powinni znać
    jego możliwości.

    --
    cokolwiek