eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblemy ze zwolnionym pracownikiem - bardzo prosze o pomoc › Re: Problemy ze zwolnionym pracownikiem - bardzo prosze o pomoc
    From: "JohnBMW" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problemy ze zwolnionym pracownikiem - bardzo prosze o pomoc
    Date: Thu, 30 Mar 2006 06:07:31 +0200

    Po pierwsze pamiętaj, że MUSI Ci udowodnić że robił te nadgodziny. Po drugie
    na 100% musi to zrobić (jak masz papiery w porzadku, a tak napisałeś)
    poprzez zeznanie innych pracowników. Po trzecie PRAWIE ŻADEN pracownik nie
    zezna przeciw szefowi (no chyba że sprawa do TV sie zaplącze - jak z
    Biedronką), jeżeli ten szef ma łeb na karku. Wygląda to -z twojego poisu- na
    klasyczny przypadek gnoja który myśli, że dla spokoju zabecalisz. Ty pokaż
    mu inną metode załatwienia sprawy (kosztuje troche czasu i paliwa, ale jak
    satysfakcja :) ). Przyczaj sie na niego, najlepiej w pożyczonej furce aby
    cie nie poznał, pojedź za nim do jego obecnej pracy. W wielu przypadkach
    pracownik ma płacone tygodniowo, jeżeli tak u jego szefa jest to umów sie z
    tym szefem na wtorek (na szluga i kawke...:) ). Jak pokażesz szefowi
    papierki i naświetlisz sprawe to wywali ciecia w środe rano. Dlaczego atak
    we wtorek ? bo nie znajdzie już w tym tygodniu pracy na 90% a tygodniówka
    bedzie boleśnie mała. Procedure powtarzasz do skutku, czyli aż cieć z miasta
    sie nie wyniesie albo ci nie zapłaci "za szkody moralne :))))))))".
    Wszystkich co myslą że jestem złym kułakiem co robotnika by wykorzystał do
    cna informują że sie mylą. Sam kiedyś byłem pracownikiem i zostałem 2 razy
    oszukany przy wypłacie, na koniec i tak wyszedłem duuuuuużu do przodu z
    kaską (wypłata + bonusiki :))) ), ale po tym wkurza mnie jakakolwiek
    nieuczciwość w przypadku rozliczeń finansowych bez względu kto kogo robi.

    Pozdrawiam i życze powodzenia w pozamiataniu ścierwa.