    From: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problemy z kominem wentylacyjnym
    Date: Sun, 19 Nov 2006 22:43:12 +0100

    Dnia Sun, 19 Nov 2006 22:14:49 +0100, F.T. napisał(a):

    > Interesuje mnie prawny aspekt jak wplynac na spółdzielnie zgodnie z prawem
    > aby to naprawiła mimo wszystko dzieki za podpowiedzi
    > Grzes

    Do obowiązku spółdzielni należy min:

    "Konserwacja - to utrzymanie obiektów i urządzeń w gotowości do
    funkcjonowania i zapewnienia warunków użytkowania określonych przepisami
    technicznymi, usuwanie drobnych uszkodzeń oraz dokonywanie przeglądów
    okresowych. Szczegółowy opis wyżej wymienionych kategorii robót zawiera
    PN-82/N 04001 oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z 12.04.2002 r. w
    sprawie warunków, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie."

    Do obowiązków spółdzielni należy zatem dozór nad wszelkiego typu instalacją
    w budynku. Po opinii kominiarza wezwać ich do usunięcia ustreki -
    niezwłocznie. Stan techniczny przewodu kominowego nie jest twoją własnością
    i to nie w twoim obowiązku jest okresowe sprawdzanie jego parametrów.

    Powodzenia w działaniu.

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    "Nigdy nie kłóć się z głupcem.
    Najpierw ściągnie Cię do swojego poziomu,