  • Data: 2004-08-07 17:42:18
    Temat: Re: Problemy z halasliwa sasiadka :(
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    CZACHO wrote:

    > Oprocz wydzierania sie na klatce, robi to samo przez okno... dodatkowo wali
    > czyms w garnek oraz mlotkiem tlucze w rury (cale szczescie to nie moj pion).
    >
    > I teraz moje pytanie, jak sie jej skutecznie pozbyc?
    >
    > Policje wzywalem... nic nie moga zrobic...

    Jak to nie mogą? Idziesz na komisariat, składasz zawiadomienie o
    zakłócaniu spokoju przez obywatelkę [imię, nzawisko] zamieszkałą [adres]
    i teoretycznie baba ląduje w sądzie grodzkim, a Ty możesz robić za
    oskarżyciela posiłkowego.

    Przy okazji moje pytanie: czy oskarżyciel posiłkowy w sprawie z KW może
    wnioskować o badanie psychiatryczne obwinionej?