    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problemy z gwarancją na lodówke firmy Whirlpool
    Date: Fri, 7 Mar 2003 15:55:39 +0100

    Trudno mi określić Twoją szansę. Ale możesz próbować. Skoro pani z biura
    okazała się nieprzystępna, to poczekaj na pisemną odpowiedź i jeśli Cię nie
    usatysfakcjonuje, wyślij kolejne pismo ze swoją propozycją. Twoja propozycja
    wydaje mi się rozsądna. Wszystko jednak powinno się wyjaśnić w piśmie. Tak,
    czy inaczej muszą wskazać Ci punkt, gdzie masz dokonać wymiany. Myślę, że
    będzie to inny sklep AGD, no bo raczej nie zaproszę Cię do hurtowni. Spróbuj
    się po prostu tam dogadać. Może będą tam rozsądniejsi ludzie i tyle. Im
    zostanie lodówka za 1.400 zł, a ty dopłacisz 2.000 zł i weźmiesz tę droższą.