eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umową (morele.net) › Re: Problem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umową (morele.net)
    From: maxknowledge <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umową (morele.net)
    Date: Wed, 6 Oct 2010 05:10:05 -0700 (PDT)

    On 6 Paź, 09:30, "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> wrote:

    > Nieeeee. Ważne gdzie kupił a nie gdzie odebrał.

    Otrzymałem następną odpowiedź: "Wg opisu urządzenie ma posiadać ddr2.
    Towar zgodny z opisem. Zasady zwrotu towaru (odstąpienia od umowy) w
    ciągu 10 dni od daty zakupu są opisane w linku: http://morele.net/pokaz_pomoc/1/
    Niestety z przyczyn proceduralnych zgłoszenie nie może zostać przyjęte
    (\\"Możliwość zwrotu towaru w ciągu 10 dni od daty zakupu przysługuje
    wyłącznie osobom fizycznym, które dokonały zakupu za pośrednictwem
    kuriera lub poczty\\"). Zgodnie z zapisami regulaminu (pkt. 14)
    złożenie zamówienia z odbiorem osobistym nie skutkuje powstaniem
    czynności prawnej jaką jest zawarcie umowy. Realizacja powstałej
    rezerwacji jest dokonywana na miejscu w lokalu (nie mamy więc tutaj do
    czynienie z zawarciem umowy na odległość). Polityka firmy dotycząca
    zwrotów i zasady postępowania w zaistniałym przypadku są opisana w
    linku: http://morele.net/pokaz_pomoc/32/ Morele.net Dział Zwrotów
    Kontakt"

    Zapisałem stronę, na której był opis techniczny z ddr3. Ale to nie
    ważne, ważne czy nadal mogę ubiegać się za zwrot?