    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem ze strefą płatnego postoju
    Date: Sat, 23 Apr 2005 13:49:30 +0200

    Użytkownik "typcor" <t...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:d4a55b$mrd$1@zeus.man.szczecin.pl...

    Postój, to zatrzymanie ponad 1 minutę nie wynikające z warunków ani
    przepisów ruchu drogowego. Awaria nie wynika ani z przepisów, ani z
    warunków. Tak więc teoretycznie kontroler ma rację. Jeśli jednak
    faktycznie Twoje zatrzymanie było chwilowe i wynikało z awarii pojazdu,
    to napisał bym pismo do zarządy tej strefy i spodziewam się, że opłatę
    anulują, albowiem kontroler moim zdaniem z lekka przesadził.

    Można by było dowodzić, że do awarii doszło na drodze i niby przepisy
    nakazują zjechanie z drogi. Dalej wnioskując, ze w takim razie
    zatrzymanie było wynikiem przepisów, bo one nakazują jednak zjechanie z
    drogi, a nie blokowanie ruchu naprawą koło na środku jezdni. Ale nie
    wiem, czy sąd uzna takie argumenty. Inna linia obrony mi do głowy nie
    przychodzi.