  • Data: 2005-04-22 06:21:04
    Temat: Problem ze strefą płatnego postoju
    Od: "typcor" <t...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Wczoraj otrzymałem wezwanie do uregulowania niezapłaconej opłaty za brak
    biletu postojowego plus koszty egzekucji. Sprawa dotyczy "postoju" po tym
    jak złapałem kapcia w aucie. Pech chciał, że w czasie zmiany koła napatoczył
    się inkasent. Na nic zdały się moje tłumaczenia, że do postoju w tym miejscu
    zmusiła mnie sytuacja drogowa i wypisał mi ten świstek. Teraz pytanie: Czy w
    takiej sytuacji powinienem zapłacić za postój w strefie czy nie. Jeśli tak
    to sprawa jest jasna, ale jeśli nie to jak mam się bronić przed Urzędem
    Miejskim. Z góry dzięki za odpowiedź.

    pozdrawiam
    typcor