  • Data: 2022-08-01 10:44:44
    Temat: Re: Problem z zakresu prawa spadkowego
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 31 lipca 2022 o 00:33:05 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Jeśli było to na zasadzie "bo tak", to dokładnie tak mogę napisać.
    > Jeśli zaś był regulamin, że rano 15 a wieczorem 150 - to nie.

    Wyżej/niżej prosiłem Ciebie żebyś odszukał regulamin zasady ustalania cen biletów
    przez linie lotnicze.
    Nie znalazłeś. Nie uważasz że linie lotnicze nie potrzebuję żadnego regulaminu żeby
    ustalić ceny biletów?

    > "Taniej" zaś może być względne.
    > Może zapłacić tyle samo co ja - ale jako pisior zarabia nieporównywalnie do swoich
    umiejętności.
    > Gdyby nie był pisiorem, bolałoby go to bardziej.
    Znasz jakiś przypadek że "pisior"zarabia więcej na tym samym stanowisku co nie
    "pisior"
    A i definicję "pisiora"może przedstaw. Może skoro jest tak jak piszesz to zostanę
    "pisiorem"
    ?
    > Tam okradają niezalęznie czy po 7,30 czy po 7,40.
    Czasami tankuje na Orlenie i nie zauważyłem zeby mnie okradli.
    Nawet hotdoga że dwa razy kupiłem i też nie ukradli.
    Co miesiąc też rachunki za prąd Orlenowi płacę i tyle ile zużyje za tyle płace.