  • Data: 2006-08-15 20:30:50
    Temat: Re: Problem z widywaniem dziecka
    Od: "Monika Wiśniewska" <w...@s...nsm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maverick31" <m...@W...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:ebroik$ncq$1@opal.icpnet.pl...

    > Otoz drogie panie istota rzeczy jest to, ze wiele rozwiedzionych kobiet,
    > gdy ponownie sie wiaze z innym facetem zaczyna toczyc jakas niezrozumiala
    > jak dla mnie wojne ze swoim bylym mezem.
    [ciach]

    wiem o tym, ja niestety nawet sie deklarujac, ze mysle inaczej nie uzdrowie
    swiata i ni ezmienie kobiet wszystkich

    > Na sali sadowej kobieta dostaje fory od drzwi, nie musi dowodzic swych
    > racji- nic nie musi. Po prostu facet ma udowodznic, ze nie jest
    > wielbladem.

    wiem, doswiadczylam tego na rozwodzie i wrecz bylam nieprzyjemna dla
    sedziny, ktora krytykowala mojego meza, z ktorym sie rozwodzilam:) nie lubie
    dyskryminacji i na przekor sadowi mowilam jaki to cudny ten moj maz i jaka
    ja be, zeby przestaly za mna obstawac:) to byl wrecz komizm:)

    > I zeby nie bylo niejasnosci facet sobie zazwyczaj poradzi z takim rzekomo
    > sprawiedliwym wyrokiem. Jak poradzi sobie z tym kilku- kilkunastoletnie
    > dziecko zwiazane emocjonalnie z ojcem??? To jest bardzo istotne-
    > oczywiscie nie dla sedziow i niektorych matek. Wszak smak nawet
    > nieuczciwego zwyciestwa jest przedni. Dalej sa kolejne klamstwa, ze ojciec
    > nie chce sie z dzieckiem spotykac i tak budujemy wizerunek ojca bydlaka, a
    > w tym samym czasie w terminach widzen z dzieckiem splawiamy pacjenta od
    > drzwi.

    nawet tego nie "ciacham" bo to madre i przykre w swej prawdziwosci. warte
    wielokrotnego przeczytania

    > A zainteresowanie plcia przeciwna jest ze wszechmiar uzasadnione i nie
    > tylko kobiety po przejsciach je posiadaja.:)

    :)) tak:))) ale dla niektorych matek niech nie bedzie uzasadnieniem
    wszelkich zyciowych dzialan:))

    pzdr
    monika