  • Data: 2006-08-15 06:11:16
    Temat: Re: Problem z widywaniem dziecka
    Od: "Maverick31" <m...@W...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Monika Wiśniewska" <w...@s...nsm.pl> napisał w wiadomości
    news:ebrkvn$ft9$1@news.task.gda.pl...

    > Użytkownik "Idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

    > :) racz zauwazyc, ze to Twoje slowa nie moje zdanie, napisalam o czym
    > innym

    Otoz drogie panie istota rzeczy jest to, ze wiele rozwiedzionych kobiet,
    gdy ponownie sie wiaze z innym facetem zaczyna toczyc jakas niezrozumiala
    jak dla mnie wojne ze swoim bylym mezem. Wyglada na to, ze niektore matki
    chca kosztem dziecka, dla wlasnej satysfakcji wymazac biologicznego ojca z
    pamieci dzieciaka. I w wielu przypadkach zupelnie bez powodu (nie mowie o
    facetach dla ktorych jakakolwiek patologia w rodzinie jest norma) wymiar
    sprawiedliwosci wspiera je w tych dzialniach twierdzac, ze to dla dobra
    dziecka. Na sali sadowej kobieta dostaje fory od drzwi, nie musi dowodzic
    swych racji- nic nie musi. Po prostu facet ma udowodznic, ze nie jest
    wielbladem.

    Przyznam, ze bedac osoba aktywnie zwalczajacya wszelkie formy dyskryminacji
    nie potrafie pojac jak sedzia rodzinny potrafi przekazac dziecko pod opieke
    babci, gdy nie ma zadnych przeslanek, zeby ojcu dziecka tego dziecka nie
    pozostawic. Oczywiscie- zaraz zostane zbrachany przez tych grupowiczow,
    ktorzy uwazaja najzwyklejsze lenistwo, nieuctwo sedziow i oczywiste lamanie
    przez nich prawa za prawidlowe dzialanie w sadach. Pisalem wielokrotnie o
    tym wiec nie bede sie powtarzal.

    I zeby nie bylo niejasnosci facet sobie zazwyczaj poradzi z takim rzekomo
    sprawiedliwym wyrokiem. Jak poradzi sobie z tym kilku- kilkunastoletnie
    dziecko zwiazane emocjonalnie z ojcem??? To jest bardzo istotne- oczywiscie
    nie dla sedziow i niektorych matek. Wszak smak nawet nieuczciwego zwyciestwa
    jest przedni. Dalej sa kolejne klamstwa, ze ojciec nie chce sie z dzieckiem
    spotykac i tak budujemy wizerunek ojca bydlaka, a w tym samym czasie w
    terminach widzen z dzieckiem splawiamy pacjenta od drzwi.

    A zainteresowanie plcia przeciwna jest ze wszechmiar uzasadnione i nie tylko
    kobiety po przejsciach je posiadaja.:)