  • 1. Data: 2006-02-10 19:13:20
    Temat: Re: Problem z uczelnia prywatna
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > zabraniajaca takich praktyk - chcialbym odzyskac moim zdaniem
    > nieslusznie pobrane pieniadze za poprawe semestru.

    Szkola prywatna, to firma, swiadczaca uslugi edukacyjne. Udaj sie do
    powiatowego rzecznika praw konsumenta, do ktorego kontakt powinienes znalezc
    w swoim urzedzie gminy. Nieuznawanie zwolnien lekarskich jest bezsprzecznie
    niedozwolonym zapisem w takim regulaminie. Nawet jako nie-prawnik moge swoja
    glowe za to dac. Imho szkola swiadomie wykorzystala ten niedozwolony zapis,
    wprowadzajac Cie w blad i doprowadzajac Cie do zlego rozporzadzania swoim
    mieniem - art. 286 kodeksu karnego (oplaty za cos, czego raczej nie
    powinienes byl placic, bo ze wzgledu na zwolnienie lekarskie powinienes byl
    otrzymac mozliwosc zaliczenia sesji w umowionym ze szkola terminie).
    Dokladniej wyjasni Ci to rzecznik praw konsumenta. Jezeli moj tok
    rozumowania jest bledny, niech ktos znajacy sie na prawie poprawi mnie.

    Pozdrawiam,

    Tiger