    From: Johnson <j...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z pracodawcą - zwolnienie lekarskie a nakaz sądowy
    Date: Mon, 20 Feb 2006 22:23:58 +0100

    Bartek napisał(a):

    > W umowie o prace mialem wpisane, ze przysluguje mi laptop i komóra "w
    > czasie obowiązywania umowy o prace".

    Są one albo środkiem to pracy - a wtedy nie ma mowy o przysługiwaniu bez
    pracy, gdyż są to narzędzia do pracy, albo dodatkowym świadczeniem za
    pracę. Twoje rozumowanie wskazuje że uważasz je za bonus związany z
    zawartą umową o pracę.
    Te świadczenia przysługiwały ci tylko w czasie wykonywania pracy (art.
    80 kp zastosowany przez analogię).
    Za czas choroby dodatkowe świadczenia pracodawcy sie nie należą poza
    wynagrodzeniem - art. 80 kp w związku z art. 92 kp).

    > To ze oddam na kazde zadanie, bylo napisane na pokwitowaniu sprzetu,
    > kiedy go odbieralem.
    >
    > W swietle tego, zrobilem łachę. ;-)

    Tak ci się tylko wydaje. W każdym sądzie by z tobą wygrali. I wygraliby
    nawet wtedy gdyby nie napisali że masz obowiązek zwrócić te rzeczy na
    każde ich żądanie.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"