    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z obrączkami od jubilera
    Date: Wed, 6 Apr 2005 11:55:27 +0200

    Użytkownik "Czarek Gorzeński" <c...@p...org> napisał w wiadomości
    news:d30grd.c8.1@Cezary.Gorzenski.private...

    >Mówi Ci coś fragment: "przy pomocy sprzedawczyni
    > został wybrany rozmiar 22..."? Sugerujesz że kupującemu zależało na
    > cyferce 22 w rozmiarze obrączki?!

    Nie. Piszę, ze pasowal nr 22 i taki zamówili.

    > tyle, że te, które mierzyliśmy cały czas pasowały poprawnie. Natomiast te
    > zrobione nie pasowały."?

    1. Nie doczytalam, ze przy drugiej wizycie mierzyli ponownie obrączki na
    podstawie których pierwotnie określono rozmiar. Zdanie "te które mierzyliśmy
    caly czas pasowaly poprawnie" moze oznaczac "wtedy gdy je mierzyliśmy za
    pierwszym razem". 2. Nawet przy mierzeniu za drugim razem nie jest
    powiedziane ze dostali TE SAME obrączki jak za pierwszym razem

    > "Teraz najlepsze - jak się wkurzyliśmy i zaczęliśmy mówić, że nie mają
    > wzorników rozmiarów ani gotowych obrączek w tym wzorze, a przez to nie
    > mogliśmy dobrać rozmiaru... pani wyciągnęła wzornik rozmiarów.... według
    > niego jak wół wychodził rozmiar 21 z niezłym jeszcze luzem....".

    No to jak był ten wzornik czy nie? I co bylo tym rozmiarem 21? Paluch
    klienta czy obrączka, którą traktowali jako wzorcową przy zamawianiu? Jak
    paluch klienta to moje dywagacje na temat zmiany rozmiaru palca są nadal
    prawdopodobne. Jak obrączka wzorcowa to wina ewidentnie jubilera

    HaNkA