    From: "<Dick>" <leszbox@wu_pe.pe_el>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z kupujacym
    Date: Tue, 4 Apr 2006 13:07:47 +0200

    > Pytam o skutki prawne a negatywa mam gdzie
    > Facet podaje sie za prawnika i mnie straszy
    > chcialeem poznac problem od strony prawnej i podeprzec sie punktami KC

    W takim razie ja bym oddał 24,50 i powiedział mu że czekam na wezwanie do
    sądu.
    A może go tu przyślij ? Może coś dopowie w tej dyskusji.

    No chyba, że handlujesz prochami, pornografią albo czymś innym ?
    Ja nie znam się na prawie ale myślę, że troche znam życie
    i w tym przypadku intuicja mogłaby wystarczyć.
    Chociaż jak ktoś już wspomniał, twój opis tez jest magiczny,
    sprzedajesz coś za 24 co warte jest 1000 ?
    Zapomniałeś o cenie minimalnej ? Rozumiem, że nie chcesz
    mu tego oddać, ale jak juz mówiłem dla mnie sprawa jest zakończona
    po wystawieniu ewentualnego negatywa.