  • Data: 2006-04-04 08:20:59
    Temat: Re: Problem z kupujacym
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem oczywiście czy mówisz prawdę, ale na miejscu kupującego nie
    > wierzyłbym w tą historię i zgłosił cię do ukarania.

    Sam mam teraz problem z niejakim Jaroslawem B. (uzytkownik HHCALMAR), ktory
    od miesiaca nie moze dziwnym trafem wyslac do mnie jednego mikrofonu za 12
    zlotych. Podobno wyslal juz nawet drugi (sic!). Tak sie zastanawiam, czy dla
    takich wlasnie typow nie powinny jednak zaistniec te sady 24-godzinne.

    Pozdrawiam,

    Tiger