  • Data: 2004-03-07 19:39:50
    Temat: Re: Problem z komornikiem
    Od: "Tomasz K." <t...@h...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <4...@n...onet.pl>, bd wrote:

    > a maja na Ciebie tytuly wykonawcze zaopatrzone w klauzule wykonalnosci?

    No z całą pewnością jest ta klauzula - rozumiem, że przecież inaczej komornik
    nie mógłby nic specjalnego zrobić.

    > zawsze groza, bo komornik musi byc twardy a nie 'mientki' :P
    > wykaz majatku skladasz w sadzie. wyjawiasz to przed sadem.

    Nie byłem w sądzie. Komornik właśnie chce przyleźć do mnie, żeby to wszystko
    spisać i ostemplować - a ja nie mam na to ochoty. Jeszcze za tydzień sobie
    zażyczy, żeby to wszystko mu dostarczyć - a potem opyli po paserskiej
    stawce, za jakieś grosze. A potem znowu przyjdzie... chyba tylko po to,
    żebym mu w czachę bejsbolem wyrąbał - bo co mi właściwie zostanie? Trochę
    takiej wątpliwej satysfakcji.

    > a postanowienie nakazujace wyjawienie majatku sie juz uprawomocnilo?

    :-O Nigdy nie dostałem nic takiego... żadnego postanowienia nakazującego
    wyjawienie majątku. Czy to mogło być w papierach, które nakazywały mi zapłatę
    "w ciągu 14 dni" (i tak nie miałem skąd wziąć kasy wtedy...)?

    Tylko jeden z wierzycieli złożył bezpośrednio do komornika pisemko "w tym
    guście" - i stąd dodatkowy problem.

    > hmmm. wniosek wierzyciel sklada w sadzie a sad rozpoznaje go po
    > wysluchaniu stron.

    Znaczy, właściwie to powinno się zacząć od takiego postanowienia?

    > ale jest w sieci:
    >
    > http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/4326b1a242fc14fd41
    2563d20069fee3/3fe0987c33926
    > b1ac125665700483f5a/$FILE/D19640296Lj.pdf

    Dzięki, zerknę.

    P.S. Najbardziej to mnie wkurza, bo ja płacę przecież... a tu takie numery...
    :( któryś się zniecierpliwił chyba, że za wolno - ale nie mam przecież
    wpływu na to, jak kancelaria rozdziela pieniądze...
    --
    Tom