  • Data: 2006-07-24 16:15:08
    Temat: Re: Problem z klientem- autoserwis
    Od: "F.T." <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Boombastic" <b...@N...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:44c4e0c3$0$22597$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Może, moze, Adam praktycznie nie może trzymać auta klienta (zabór mienia
    > czy coś takiego), ma obowiązek go wydać i potem bujać sie po sądach.
    > A trzeba było zaliczki brać :-)
    Z całym szacunkeim do Twojej rady ale jaki idiota zapłaci za naprawe z gory?
    albo da zaliczke????
    Bedzie zrobione bedzie zapłata.
    A auto może zatrzymac napewno korzystając właśnie z zabezpieczenia na poczet
    zapłaty
    nie wiem czy to sie nazywa dokładnie zabezpieczenie czy tez ma inne
    brzmienie ale wiem ze znajomi tak zrobili z holowanymi autami i nigdy nie
    było problemu
    Skoro to taka kwota to mozna zainwestowac 100-200 zł w porade prawna u
    prawnika :)