    From: "lablador" <l...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z firma windykacyjną
    Date: Sun, 12 Oct 2003 12:21:56 +0200

    > Wracajac do watku: Czy w tym wypadku bezpieczniej
    > byloby po prostu odpisac ze to pomylka (jesli w ogole odpisywac)?

    Jak masz ochote wnosic zarzuty od nakazu zaplaty, oplacic brakujace 3/4
    wpisu (miec w tym czasie byc moze postepowanie zabezpieczajace na jego
    podstawie), isc na rozprawe i podnosic zarzut to mozesz nic nie pisac.

    > Chodzi mi o to ze poinformowanie wierzyciela o tym ze roszczenie sie
    > przedawnilo i tak nie odniesie zadnego skutku prawnego

    Odniesie skutek faktyczny-wierzyciel uzyska swiadomosc, ze zarzut
    podniesiesz w sadzie wiec nie zdecyduje sie na pozew.

    bowiem jest to taka
    > instytucja prawna, ktora wykorzystuje sie juz w toczacym sie postepowaniu
    > jako zarzut.

    Wiem co to przedawnienie.

    Dan