  • Data: 2013-06-13 15:52:14
    Temat: Re: Problem z facebookiem
    Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 13 czerwca 2013 15:36:46 UTC+2 użytkownik Maciej Bebenek napisał:
    > piszesz, że była zgodna z prawem polskim, a sprawdzałeś, jak z
    >
    > amerykańskim?

    Trudno tutaj pod tym wzgledem rozpatrywać prawo amerykanskie, jak miałbym to zrobic?
    Prawo które mam tutaj zastosowanie, jest szczególne dla konkretnego przypadku/usługi,
    była to aplikacja oparta na usludze SMS premium, ktora jest kierowana i dostepna
    tylko dla uzytkowników polskich sieci komorkowych. Raz ze aplikacja byla w jezyku
    polskim, dwa ze nawet jakby jakis amerykanin chcił tak czy tak wysłać smsa, to nic by
    się nie stło gdyby zrobił to ze swojego amerykańskiego telefonu.

    > Ponadto należałóby sprawdzić, czy facebook dopuszcza płatności poza swoją
    >
    > platformą (zakładam, że nie).

    Platności na facebooku sa dozwolne, z takim ograniczeniem, że w przypadku gier trzeba
    korzystać z wewnętrznego systemu płatności udostępnionego przez facebook, ale to nie
    była gra, wiec nie ma takiego obowiązku.