    From: "funboy" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z elektrownią - czy mają prawo
    Date: Fri, 25 Nov 2005 09:57:12 +0100

    Zgadzam się z Tobą w 100 %. Uważam dokładnie tak samo ale wiesz jak się
    rozmawia z monopolistą. Wyłączyli i już. Gdybym nie wpłacił to by nie
    włączyli a bez prądu żyć się nie da. Teraz to ja muszę się martwić i
    ewentualnie pójść do sądu.

    Zaczekam na odpowiedź na moje ostatnie pismo oraz na oficjalne pismo z
    policji (stwierdzające, że jestem niewinny) i wtedy podejmę decyzję co
    dalej. Chyba zacznę od wniosku do elektrowni (z kopiami powyższych
    dokumentów) o zwrot nadpłaconych pieniędzy lub zaliczenie ich w poczet
    przyszłych należności. To pewnie nic nie da i będzie trzeba pomyśleć o
    sądzie.

    Odpowiadając usuń "mock_"
> [...]
    Podeślę