    From: Johnson <j...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z elektrownią - czy mają prawo
    Date: Thu, 24 Nov 2005 12:29:47 +0100

    funboy napisał(a):

    > --- Gdzie tu logika. A ty byś zapłacił karę za coś czego nie zrobiłeś?

    No właśnie. Logiczne by było jakbyś się nie zastanawiał nad tym czy
    wystąpić do sądu ("Pójście do sądu ma sens?"), lecz wystąpił skoro nie
    kradłeś. I gdzie logika w twych wypowiedziach?

    > ----- skąd wiesz, że było widoczne?

    Nie wiem. Przecież napisałem w trybie przypuszczającym "o ile było to
    możliwe" i podałem jeden przykład. Odrobinę myślenia przy czytaniu.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."