eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: Problem z Sony Polska › Re: Problem z Sony Polska
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "dziki" <d...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z Sony Polska
    Date: Fri, 21 Jun 2002 08:37:42 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 36
    Message-ID: <aeuhja$8ug$1@news.tpi.pl>
    References: <793296831B34D111AE170060974CEAF9BA9E40@by_dc1.by.par.gov.pl>
    <aet45h$p8r$1@info.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: gateway.wind.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1024641451 9168 212.244.228.198 (21 Jun 2002 06:37:31 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 21 Jun 2002 06:37:31 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4807.1700
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4807.1700
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:97784
    [ ukryj nagłówki ]


    > Niezależnie od powyższego przypominam, iz istnieje ustawa o zwalczaniu
    > nieuczciwej konkurencji i zgodnie z nią:
    > Art. 16. 1. Czynem nieuczciwej konkurencji w zakresie reklamy jest w
    > szczególności:
    >
    > 1) reklama sprzeczna z przepisami prawa, dobrymi obyczajami lub
    uchybiająca
    > godności człowieka,
    >
    > 2) reklama wprowadzająca klienta w błąd i mogąca przez to wpłynąć na jego
    > decyzję co do nabycia towaru lub usługi,
    >
    > 3) reklama odwołująca się do uczuć klientów przez wywoływanie lęku,
    > wykorzystywanie przesądów lub łatwowierności dzieci,
    >
    > 4) wypowiedź, która, zachęcając do nabywania towarów lub usług, sprawia
    > wrażenie neutralnej informacji,
    >
    > 5) reklama, która stanowi istotną ingerencję w sferę prywatności, w
    > szczególności przez uciążliwe dla klientów nagabywanie w miejscach
    > publicznych, przesyłanie na koszt klienta nie zamówionych towarów lub
    > nadużywanie technicznych środków przekazu informacji.
    >
    > 6) (1) (skreślony).
    >
    > Tutaj można zwrócić się do firmy Sony Polska informując, że wniesie się
    > sprawę do rzecznika konsumentów. To powinno im trochę pomóc.

    punkt 2-gi wydaje sie byc wypisz-wymaluj tym, o co w tej sprawie tak
    naprawde chodzi. Dzieki za wszystkie odpowiedzi.

    pozdro,
    dziki.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1