    From: "Tomek" <k...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z Krukiem
    Date: 9 Nov 2004 18:49:08 +0100

    > Osobiście zignorowałabym wszelką korespondencję od KRUKA - pn. ewentualny
    > dług teściowa może mieć u operatora NOM. Pomocny może tu być niedawny wyrok
    > Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Wa-wie  (sygn. akt 1603/03) - sąd
    > uznał, że nie można bez zgody osoby fizycznej, czyli dłużnika, przenieść
    > jego wierzytelności na osobę trzecią. Podstawą do wydania takiej opinii jest
    > art.23 ustęp5 "Ustawy o ochronie danych osobowych" - Można więc jeszcze np.
    > zaskarżyć (pierwotnego) wierzyciela o odszkodowanie za szkodę poniesioną w
    > związku z ujawnieniem danych osobowych.

    I fajnie. Przeczytaj "kanał krzyżyk...". Osobiśce uważam że nie jestem im nic
    winny. Jak ktoś nie wyłączył mi sygnału po tygodniu tylko po 18 miesiącach to
    jego wina. Kanał krzyzyk sprzedał moje dane jakiejś firmie. Ta innej. Teraz
    jakaś inna mnie atakuje. Przeciez oni do us.. śmierci się nie odwalą. Nie
    jestem pieniaczem i w zasadzie nie przeszkadza mi że ktos wydaje pieniądze na
    znaczki. Ale niech będzie konsekwentny. Jak pisze że pod sąd to niech to
    zrobi. Tomek