eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z Era :( › Re: Problem z Era :(
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
    .pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: "mSet" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z Era :(
    Date: Mon, 9 Jun 2003 00:30:34 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl
    Lines: 41
    Message-ID: <bc0df3$inv$1@korweta.task.gda.pl>
    References: <bc0bt5$65o$1@absinth.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: pb202.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: korweta.task.gda.pl 1055111459 19199 80.50.33.202 (8 Jun 2003 22:30:59 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 8 Jun 2003 22:30:59 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:149248
    [ ukryj nagłówki ]

    "CyberDe@th" napisał(a) tekścik:

    > Witam!!!
    >
    > Przepraszam jesli taki watek sie pojawil, ale jestem nowy na tej
    > grupie, a niestety nie mam czasu przeszukiwac archiwum...
    >
    > Sytuacja jest nastepujaca:
    > W piatek matka poszla do glownego salonu Ery w Lodzi w celu wymiany
    > komorki na nowa i przedluzenia cyrografu. Pani, ktora ja obslugiwala
    > powiedziala jej, ze Sony-Ericsson T300 obsluguje wybieranie glosowe
    > pieciu numerow. Matka uslyszawszy to, niewiele sie zastanawiala i w
    > koncu kupila tego SE T300 (dodam, ze wczesniej zastanawiala sie nad
    > innymi telefonami, ale ten wydawal sie jej dosc dobra propozycja).
    > Niestety jak sie okazuje telefon ten nie obsluguje wybierania
    > glosowego. I co tu robic??? Pani z Ery wprowadzila moja matke w blad,
    > przez co ta kupila ten telefon. Jeszcze nie kontaktowala sie z Era. Co
    > poradzicie???
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > CyberDe@th.

    No ja bym się wykłócał bo przecież telefon jest nowy i nie było mowy o
    tym, że używała go np. 3 m-ce a potem doszła do wniosku, że telefon jest
    nie odpowiada. Tak zresztą mówiąc to nie należy sugerować się tym co
    mówią te cioty w salonach. Ja nasłuchałem się już takich bzdur, że głowa
    boli. Oni często nie wiedzą co telefon "ma" ale nie chcą wyjść na
    idiotów i opowiadają klientom bajki. Zresztą poszukaj sobie na grupie
    pl.misc.telefonia.gsm ludzie tam często piszą co ich w salonach
    firmowych spotkało. Aż włos się na głowie jeży :-( Wiem, że to
    niedorzeczne, że osoby które powinny doradzić klientowi co wybrać i znać
    się na telefonach nie wiedzą o czym mówią. Ale to normalne, niestety. Tę
    robotę dostaje się po znajomości - tak jak prawie każdą teraz. Najlepsze
    są takie "plastikowe" panienki które mają pojęcia o telefonii komórkowej
    jak przeciętny człowiek o budowie odrzutowca.

    --
    mSet


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1