    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem(y) w szkole
    Date: Sat, 14 Aug 2010 21:48:44 +0200

    W wiadomości
    news:22634013-133d-4b48-b79c-81815331c94a@d8g2000yqf
    .googlegroups.com Jacek
    Drecz <e...@g...com> pisze:

    > Teoretycznie racja.
    Nie teoretycznie. Tak jest, jak napisałem.

    > Ktoś uparty, może tak to nazwać. ;)
    Pewnie.
    Ale ja tylko sobie z ciebie pokpiwam.

    > W sumie, nie miałbym nic przeciwko.
    Zapewne, zapewne...

    > Tak?
    Tak.

    > - odwoływanie lekcji (w dzienniku obecnośc jak na poprzedniej lekcji
    > tego dnia, a wszyscy uczniowie poszli sobie do domu, nauczyciel wf
    > siedzi najczęściej w szkole i wypełnia jakieś papierki bo mu tak
    > wygodnie - najważniejsze, że na papierze wszystko jest w porządku).
    Nauczyciel nie ma prawa odwoływania zajęć. Jest to ciężkie naruszenie
    obowiązków pracowniczych.
    Regulamin pracy na początek.
    Ale ty go tak łatwo nie zobaczysz.

    > Może to dobry pomysł, żeby się przebadać.
    Byle u _wszystkich_ specjalistów.

    > Co do nogi - pozostawię bez komentarza. ;)
    Sprawdź obecność każdej kończyny.

    > Taa, każdy trzyma z każdym. Każdemu odpowiada ta sytuacja.
    Pewnie spisek.

    > Kto się wybije z tłumu?
    Możesz być pierwszy.
    Bohaterski nonkonformista - sam przeciwko spiskowcom.

    > A Dyrekcja
    Powtarzam: nie ma w szkole organu pn. "dyrekcja" - jesteś oporny na wiedzę i
    impregowany na rozumienie?

    > zapewne pije wódkę z Kuratorem. I co zrobisz?
    Nie wiem. Może zacznę się zastanawiać w wolnym czasie czy jesteś kaleką z
    otyłością olbrzymią, co to przewrotu w przód nie zrobi, czy może zwykłym
    trollem.

    > 100k...raczej odpada.
    Wiem, żartowałem.
    Normalni uczniowie lubią wf.

    > Zresztą co miałbym zaproponować - brydża?
    Curling.
    Szalona dyscyplina...

    > Nawet
    > jeśli, dopóki sejm by się tym zajął, to ja już dawno bym skończył
    > edukację.
    Zapewne. Bez względu na sposób jej zakończenia...

    --
    Jotte