    From: "kuba" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem prawny szamba, a prawo administracyjne.
    Date: Wed, 1 Dec 2004 12:59:43 +0100

    > Moze DLA CIEBIE nie jest uzasadnione ekonomicznie przylaczenie do
    > kanalizacji ?
    Oczywiście że dla mnie. Finanse gminy mnie nie ineresują w tym kontekście.

    > A na wykonanie przydomowejoczyszczalni sciekow pozwolenie na budowe
    > nie jest wymagane - wystarczy zgloszenie...
    To też w zależność od wydajności takiej oczyszczalni, a do zgłoszenia chyba
    trzeba załączyc projekt spożądzony w oparciu o plan zgospodarowania albo cos
    takiego, co muszę dostac z gminy (czy starostwa) i na tym planie moze byc
    wykluczona budowa oczyszczalni, ale sprubuje dociec tego na drodze
    oficjalnej
    nie mniej jednak dzięki