    From: "kuba" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem prawny szamba, a prawo administracyjne.
    Date: Tue, 30 Nov 2004 16:44:46 +0100

    >Do prawdopodobnie pobudowano zgodnie z planem zatwierdzonym przez >gminę.
    Niestety moj dom stał prędzej (razem z szambem) niż powstał jakikolwiek plan
    zagospodarowania przestrzennego ("ziemie odzyskane")

    > Może jest nieuzasadnione ekonomicznie

    Dla gminy napewno. Bo nie kożystam z usług firmy gminnej - przedsiębirostwa
    gospodarki komunalnej, tylko raz na kilka miesięcy zamawiam szambowóz -
    teraz posiadając szambo robie to co miesiąc. A koszt budowy oczyszczalni
    jest nieporównywalnie mniejszy od kosztu budowy przyłącza.
    dz. pzdr