    From: "Filip Janaszek" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem offshore / Forex [dlugie]
    Date: Thu, 10 Jun 2004 18:22:25 +0200
    Sender: p...@o...pl@217.153.143.3

    Użytkownik "Mieczyslaw" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cnoep0xz08nz.1q31yp9eavylk$.dlg@40tude.net...

    > Naiwnych nadal nie brak .

    Nasze inwestycje w jego firmie (Biznet Finances z siedzibą w Malmo)
    opierały się na kilkuletnich pozytywnych doświadczeniach we współpracy z
    nim.

    > I tak na powaznie - masz jego adres, telefon, czy tylko kontakt byl
    przez
    > internet. Jak wygladaly ( tzn. jak sa udokumentowane ) te wasze
    "lokaty"?

    Adresy, telefony, fax, konta bankowe (na jego żonę) - wszystko jest. Do
    tej pory mieszkał w miałym miesteczku na północy kraju, ale kilka dni temu
    "nasz wywiad" doniósł, że dom jest opuszczony. A opuścił go zapewne w
    obawie przed nami. Jest kolesiem po 40, ma żonę, dzieci, kilkakrotnie
    kilkoro z nas spotykało się z nim, wcześniej mieliśmy bardzo dobry kontakt
    telefoniczny.
    Jeśli chodzi o dokumentacje - tu rzeczywiście wygląda paskudnie - nie wiem
    jakimi dowodami są przelewy wewnątrz e-gold.

    > Obawiam sie ze nie macie zadnych szans na odzyskanie pieniedzy - nawet
    jak
    > dysponujecie jakimis dokumentami. A przy tym narazenie sie na zarzuty
    > naruszenia paru ustaw.

    I to właśnie spędza mi sen z powiek - $5.000 nie chodzi drogą. Kwestia
    tylko, czy warto robić wokół tego jakiś szum. Wysłałem podobny list (z
    mniejszą ilością detali) do Ambasady Szwedzkiej w Warszawie oraz do
    komórki Policji zajmującej się oszustwami internetowymi - z prośbą o
    komentarze, czekam na odpowiedz.

    > Mieczysław

    Dziękuje za odpowiedz, pozdrawiam
    FiliP