  • Data: 2005-02-13 16:47:58
    Temat: Re: Problem mężatki i dziecka.
    Od: "Mateusz Psikuta" <p...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jotte" <t...@W...pl> napisałŁ

    > Przez kogo bywa zmuszana do zaciągana pożyczek?
    Na wstępie dziękuję za zainteresowanie :)
    Przez sytuację, bowiem co do garka włoży, w co ddziecko ubierze... w tym
    sensie.

    > Czyli dowodów de facto brak, i nie wiadomo nawet czy kiedyś jakiekolwiek
    > były.

    Mogę liczyć na osobę, przez którą mężatka była zdradzana. To ona notabene
    napisała list i wysłała zdjęcia, takby nie było wiadomo nic o zdradzie!

    > Na czym polega zbrodniczy proceder prowadzenia dosadnego zycia?

    Na tym, że nie uwzględnia one dziecka i żony. Mąż mieszkał poza domem. Miał
    tam pracę.

    > No coś takiego! Nie ogranicza się i nie zobowiązuje!
    > To dopiero przestępca! Bandzior prawdziwy!

    Przestań, proszę :)

    > A może masz jakieś pytanie? ;))

    Tak.
    Tak zapisałem się odnośnie sytuacji, że w ogóle zapomniałem o pośbie ew.
    rozwiązania konfliktu.
    Mianowicie, co mogłaby zrobić dana ku temu osoba, aby wyjść z tego jak
    najkorzystniej? O racjach nie dyskutujmy, dobrze?

    Serdecznosci!