  • 1. Data: 2005-09-01 20:37:52
    Temat: Problem.
    Od: "R De" <r...@p...onet.pl>

    Tak sobie czytam co jakiś czas grupę, i sobie myślę.

    Wiele jest postów typu " oszukał mnie na kasę, dużą" i tu wymienia się kwotę
    minimalną - powiedzmy 2000 PLN.

    Nie spotkałem jeszcze osoby, która by napisała, że ktoś ją oszukał na np.
    1.000.000 PLN.

    Przepraszam za wniosek, ale jeśli dla Was 2000 PLN jest kwota dużą, to co ma
    powiedzieć ktoś, komu dłużnik jest winny bez "odsetek" 6.000.000. PLN, i nie
    ma na tego dłużnika mądrego ?????

    Nie wiem, albo ja jestem nie dzisiejszy, albo naród tak zubożał.

    Może jakieś komentarze ???

  • 2. Data: 2005-09-01 21:16:53
    Temat: Re: Problem.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    R De wrote:

    > Nie wiem, albo ja jestem nie dzisiejszy, albo naród tak zubożał.
    >
    > Może jakieś komentarze ???

    Komentarze? Proszę bardzo - bredzisz nie na temat.

    To jest grupa o prawie a nie o (pseudo)socjoekonomii.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 3. Data: 2005-09-01 21:33:21
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    R De napisał(a):

    > Nie wiem, albo ja jestem nie dzisiejszy, albo naród tak zubożał.

    Odpowiem tak - ten, kto stracił milion złotych, na pewno nie będzie tu
    szukał porady.

    M.

  • 4. Data: 2005-09-01 21:33:44
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    R De napisał(a):
    > Tak sobie czytam co jakiś czas grupę, i sobie myślę.

    Moje gratulacje.

> [...]
    > minimalną - powiedzmy 2000 PLN.
    >
    > Nie spotkałem jeszcze osoby, która by napisała, że ktoś ją oszukał na np.

    Ktos oszukany na 1 mln i szukajacy pomocy na grupie dyskusyjnej bylby
    idiota.

    > Przepraszam za wniosek, ale jeśli dla Was 2000 PLN jest kwota dużą, to co ma
    > powiedzieć ktoś, komu dłużnik jest winny bez "odsetek" 6.000.000. PLN, i nie
    > ma na tego dłużnika mądrego ?????

    Moze sobie powiedziec : ale jestem bogaty.

    > Nie wiem, albo ja jestem nie dzisiejszy, albo naród tak zubożał.

    Narod caly czas jest biedny.

    > Może jakieś komentarze ???

    Chyba nie ma sensu.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2005-09-01 22:27:39
    Od: "akohoro" <a...@p...onet.pl>

    R De wrote:
> [...]
    > 6.000.000. PLN, i nie ma na tego dłużnika mądrego ?????
    >
    > Nie wiem, albo ja jestem nie dzisiejszy, albo naród tak zubożał.

    Szanowny kolego sprawa jest bardzo prosta jeżeli chodzi o 6.000.000 pln
    to nie na tej grupie poprostu to inny swiat więc szukaj tam odpowiedzi
    Akohoro

  • 6. Data: 2005-09-01 22:36:22
    Od: "grupy" <t...@j...adres.dla.spamerow>

    > Przepraszam za wniosek, ale jeśli dla Was 2000 PLN jest kwota dużą, to co
    > ma powiedzieć ktoś, komu dłużnik jest winny bez "odsetek" 6.000.000. PLN,
    > i nie ma na tego dłużnika mądrego ?????

    Ktoś kto "zgubił 6.000.000 z głodu nie umrze, maluchem nie jeździ i nie
    grozi mu eksmisja z mieszkania a kwota 2000zł dla niektórych jest być/nie
    być.

  • 7. Data: 2005-09-01 22:47:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "R De" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Jak kogoś stać na to, by ktoś mu zalegał 6.000.000 zł, to go stać na
    poradę prawnika i nie szuka na grupie pomocy.

  • 8. Data: 2005-09-01 22:49:03
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "R De" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Może jakieś komentarze ???

    Oto moj komentarz: zrob siku, odmow paciorek i idz spac, bo rano idziesz do
    szkoly.

  • 9. Data: 2005-09-02 10:08:57
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    kazde przestepstwo powinno byc scigane na rowni z innymi (chodzi mi to o
    sobe na ktorej popelnino
    oraz wysokosc strat)

    P.

  • 10. Data: 2005-09-02 10:10:29