  • 1. Data: 2005-09-01 22:04:55
    Temat: studiowanie w polsce dla osoby spoza Europy
    Od: świrek <i...@g...pl>

    Witam, takie nietypowe pytanie, nie orientujecie się może jak wygląda
    sprawa dla osoby z dalekiego wschodu która chciałaby studiować w Polsce?
    Umów żadnych nie mamy podpisanych z tego co się wstępnie dowiedziałem ale

    - czy taka osoba może przy potwierdzeniu matury studiować jako Polak, po
    polsku na zwykłych zaocznych dla Polaków? (Na marginesie dodaje że studia
    dla osób z zagranicy po angielsku są bardo drogie)

    - jak wygląda sprawa uchodźstwa politycznego, obiło mi się że jest
    możliwość dostać takie papiery i wtedy studia są za darmo?

    Proszę o wszelkie uwagi, podpowiedzi
    Pozdrawiam
    Świrek