  • Data: 2003-05-13 19:46:37
    Temat: Re: Próba wyłudzenia - mam zapłacić drugi raz za fakturę
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    No to moim zdaniem taki oświadczenie stanowi dowód uregulowania należności.
    Może trochę dziwny w formie, ale jednak dowód. Ja bym mu odpisał, iż
    należność uregulowałeś na dowód czego masz jego oświadczenie, że nie rości
    sobie pretensji. Może zapomniał wystawić KP i system mu wyrzuca, że faktura
    nie zapłacona. Dołącz ksero z oświadczenia.