    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Próba wyłudzenia?
    Date: Mon, 27 Feb 2006 07:48:34 -0600

    Marcin wrote:

    > I do tego zacytowali fragment Tabeli Opłat:
    > "12. Opłaty i prowizje są naliczane i pobierane:
    > 1) w ustalonym przez Bank cyklu, tj:
    > - za czynności bankowe dokonane w okresie od 1 do 28 dnia każdego miesiąca,
    > obciążenie
    > rachunku nastąpi 28 dnia danego miesiąca"

    Na to masz to samo co napisałem wcześniej.
    Za okres od 1 do 28 dnia miesiąca pobierana jest opłata.
    Data zaksięgowania opłaty nie ma znaczenia. Na poczatku miesiąca ona już
    jest należna.
    W związku z zamknięciem rachunku zobowiązany jesteś do jej uiszczenia
    wcześniej niż 28. dnia miesiąca.

    > Więc teoretycznie nie było przeszkód obciążyć mnie opłatą w dniu składania
    > dyspozycji i po prostu zamnąć rachunek. Dlatego myślę że to jest perfidna próba
    > wyłudzenia na którą dają się nabrać wszyscy nieszczęśnicy zamykający rachunek w
    ING.
    > I co ty na to?

    Właśnie to chcieli zrobić.
    Obciążyć cię opłatą w dniu zamknięcia rachunku i zamknąć rachunek, ale
    ty się nie zgodziłeś.

    I jeszcze raz. Nie ma cząstkowej opłaty. To tak jak za bilet do kina.
    Płacisz w całości, nawet jak chcesz obejrzeć tylko pierwsze 10 minut filmu.