    From: FIFI <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Proba oszustwa Allegro
    Date: Tue, 05 Jul 2011 22:17:05 +0200

    > Znaczy emailowo czy telefonicznie?

    emailowo, znaczy tak strasznie to az nie, ale pyskuje jak dzieciak.

    > IMVO należy błyskawicznie wykorzystać fakt że bluzga, czyli odszukać
    > w archiwach .prawo nazwy jednostki policji zajmującej się "walką
    > sieciową" - bo, z przeproszeniem potencjalnie urażonych, zgłoszenie
    > się na najbliższy komisariat może poskutkować potraktowaniem
    > jak przy "zwykłym włamaniu" (czytaj: zatarciu śladów[1]).
    > Chodzi o to, aby bo sznurku z bluzgiem mieli szanse dotrzeć
    > do autora :>
    > Pytanie jeszcze, czy podejrzenie nie jest aby bezpodstawne:
    > mimo tego co napisałeś, to co - ma konto z zero punktów?

    Ma konto niby od 9 lat, jeden negatyw, długo nieuzywane. Ponad sto
    pozytywow. Sprawdzalem transakcje po numerach z komentarzy i byly to
    zawsze 30-200zł. Niby wszystko ok, ale :
    adres podawany w aukcji nie istnieje fizycznie, i jak google powiedzialo
    adres ten zmienil się w czerwcu. Zmienilo sie tez wtedy konto bankowe i
    numer telefonu. Ten sam adres email.
    I nagle gosc wystawia towar za 100tys zł
    Moje zapytanie o namiary firmy ktora ma wystawic fakture i watpliwosci
    co do adresu domowego ignoruje. Przysyła mi jedynie zdjecie drugiego
    rzekomo posiadanego przedmiotu, ktore w pare minut zidentyfikowalem na
    eBayu. W tym momencie nie mialem juz wątpliwości, że gosc robi "skok
    życia". Pozniej zadnych prob wyjasnienia a jedynie szczeniackie
    przekomarzanie.
    Swoją drogą polecam : http://images.google.pl/ :)

    > Ale "klasyczni oszuści" są już wtedy nieosiągalni.
    > Sam pisałeś że adres jest nieprawdziwy.

    Ale google pamięta prawdziwy adres podawany kiedys :)