    From: "Anonim Aboracensis z Yorku" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ProSba do studentow Prawa z UG - ?
    Date: Mon, 14 Oct 2002 09:02:09 +0200

    zaczne moze, ze twoje podejscie do sprawy jest nader naiwne, takie pytania
    nie mają sensu, bedziesz najlepszy jak bedziesz sumiennie podchodził do
    obowiązków...nic Ci nie da, "zablysniecie" na 1ych zajeciach, haaaaaaaalo ,
    puk, puk! , to sa studia a nie LO :)
    co do urlopu dziekańskiego to masz pole do popisu od II roku...
    Użytkownik "sOap" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    mowi,
    > w zasadze to czyta z kartki, jest arogancki, czuje sie Panem wszytkiego, i
    > mysli ez jest smeiszny... i zaczal pierwsze zajecia tak jak by to byl
    srodek
    > roku akademickeigo,... a wiec srodek materialu, z prawie 0 wstepem
    pierdolac
    > cos w eXpresowym tepie... ani ja ani znajomi nie dali rady nic zanotowac
    ani
    > zrozumiec..., jedyna droga to chyba dyktafon - i tu pytanie - czy mozna na
    > legalu nagrywac wyklady/cw.? ps: czy Spoper na egz. ostro traktuje ludzi?
    :<