eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPriorytet na poczcie › Re: Priorytet na poczcie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Priorytet na poczcie
    Date: Fri, 07 Dec 2007 00:01:05 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 34
    Message-ID: <fj9ure$52k$2@news.onet.pl>
    References: <fj9u2f$4fr$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089076212055.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1196981935 5204 89.76.212.55 (6 Dec 2007 22:58:55 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 6 Dec 2007 22:58:55 +0000 (UTC)
    X-Sender: A2zNb+iyGzNLOZcnZKe0qTi6JhWh3FyC
    In-Reply-To: <fj9u2f$4fr$1@news.onet.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Antivirus: avast! (VPS 071206-0, 2007-12-06), Outbound message
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.7 (Windows/20050923)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:502148
    [ ukryj nagłówki ]

    Arkady napisał(a):
    > Poczta oferuje usługę dostarczania przesyłek listowych w następnym dniu.
    > Opis ze strony PP:
    > "Przesyłki PRIORYTETOWE krajowe będą dostarczone następnego dnia
    > roboczego po dniu nadania jeśli zostaną przez Państwa nadane do godz.
    > 15.00."
    >
    > Z moich obserwacji wynika że około 50% przesyłek dociera ze sporym
    > opóźnieniem (w 3-4 dni). Przesyłki nie są dostarczane listem poleconym
    > (czas dostarczenia poleconego priorytetu jest jeszcze dłuższy). Czy coś
    > takiego można reklamować i co mogę w ten sposób uzyskać (przesyłałem
    > dokumenty i czas odgrywał tu istotną rolę czy mogę uzyskać jedynie zwrot
    > kosztów priorytetu - 1 zł)?
    >
    > Wybór kuriera "nie państwowego" nic nie zmienia bo oni też mają czasem
    > spore wpadki przy czym ich usługi są droższe (zarówno renomowani jak UPS
    > - max. 3-4 dni - czy zupełna nieprzewidywalność w przypadku OPEK - max.
    > 2 tyg.).


    Poczta nie gwarantuje dostarczenia przesyłki w tym terminie. Kiedyś
    czytałem, że normą jest dostarczenie 80% przesyłek na czas.

    Zgodnie z regulaminem poczty polskiej, jeśli list priorytetowy (ale
    tylko rejestrowany) idzie dłużej niz 6 dni, można napisać skargę (nie
    mylić z reklamacją). Skargę na list niepriorytetowy można złożyć po 14
    dniach.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl
    Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w
    egzekucji -> http://www.kwm.net.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1