eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPriorytet na poczcie › Re: Priorytet na poczcie
  • Data: 2007-12-06 23:01:05
    Temat: Re: Priorytet na poczcie
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Arkady napisał(a):
    > Poczta oferuje usługę dostarczania przesyłek listowych w następnym dniu.
    > Opis ze strony PP:
    > "Przesyłki PRIORYTETOWE krajowe będą dostarczone następnego dnia
    > roboczego po dniu nadania jeśli zostaną przez Państwa nadane do godz.
    > 15.00."
    >
    > Z moich obserwacji wynika że około 50% przesyłek dociera ze sporym
    > opóźnieniem (w 3-4 dni). Przesyłki nie są dostarczane listem poleconym
    > (czas dostarczenia poleconego priorytetu jest jeszcze dłuższy). Czy coś
    > takiego można reklamować i co mogę w ten sposób uzyskać (przesyłałem
    > dokumenty i czas odgrywał tu istotną rolę czy mogę uzyskać jedynie zwrot
    > kosztów priorytetu - 1 zł)?
    >
    > Wybór kuriera "nie państwowego" nic nie zmienia bo oni też mają czasem
    > spore wpadki przy czym ich usługi są droższe (zarówno renomowani jak UPS
    > - max. 3-4 dni - czy zupełna nieprzewidywalność w przypadku OPEK - max.
    > 2 tyg.).


    Poczta nie gwarantuje dostarczenia przesyłki w tym terminie. Kiedyś
    czytałem, że normą jest dostarczenie 80% przesyłek na czas.

    Zgodnie z regulaminem poczty polskiej, jeśli list priorytetowy (ale
    tylko rejestrowany) idzie dłużej niz 6 dni, można napisać skargę (nie
    mylić z reklamacją). Skargę na list niepriorytetowy można złożyć po 14
    dniach.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl
    Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w
    egzekucji -> http://www.kwm.net.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1