eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPriorytet na poczcie › Priorytet na poczcie
  • Data: 2007-12-06 22:44:09
    Temat: Priorytet na poczcie
    Od: "Arkady" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Poczta oferuje usługę dostarczania przesyłek listowych w następnym dniu.
    Opis ze strony PP:
    "Przesyłki PRIORYTETOWE krajowe będą dostarczone następnego dnia roboczego
    po dniu nadania jeśli zostaną przez Państwa nadane do godz. 15.00."

    Z moich obserwacji wynika że około 50% przesyłek dociera ze sporym
    opóźnieniem (w 3-4 dni). Przesyłki nie są dostarczane listem poleconym (czas
    dostarczenia poleconego priorytetu jest jeszcze dłuższy). Czy coś takiego
    można reklamować i co mogę w ten sposób uzyskać (przesyłałem dokumenty i
    czas odgrywał tu istotną rolę czy mogę uzyskać jedynie zwrot kosztów
    priorytetu - 1 zł)?

    Wybór kuriera "nie państwowego" nic nie zmienia bo oni też mają czasem spore
    wpadki przy czym ich usługi są droższe (zarówno renomowani jak UPS - max.
    3-4 dni - czy zupełna nieprzewidywalność w przypadku OPEK - max. 2 tyg.).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1