  • Data: 2010-09-03 15:01:03
    Temat: Re: Premia uznaniowa
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:4c810250$0$22803$65785112@news.neostrada.pl Piotr
    <r...@z...com.pl> pisze:

    > No fakt. Ale było jasno powiedziane że jeśli nie podpiszesz to szukaj
    > sobie innej roboty.
    Na tym polega jeden z aspektów wypowiedzenia zmieniającego.

    > A w małych miejscowościach jest nieco inaczej niż w
    > średnich czy dużych miastach, robotę się jakby bardziej szanuje.
    Wiesz, robota nie służy do szanowania, tylko do zarabiania pieniędzy na
    życie.
    Rzekłbym, że w takich miejscowościach ludzie często są zmuszeni
    okolicznościami do jakby mniejszego szanowania samych siebie.
    Ale to jestem jeszcze w stanie zrozumieć.
    W całym kraju znajdziesz masę ludzi(?), którzy się nie szanują, a nie są do
    tego zmuszeni.
    Ba! - nawet nie rozumieją pojęcia szacunku do siebie, honoru.

    --
    Jotte