  • Data: 2010-09-02 11:37:24
    Temat: Re: Premia uznaniowa
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:i5nofg$53i$1@news.onet.pl Tomasz Kaczanowski

    > Nie bardzo. Wypowiedzenie jako oświadczenie woli jest dokumentem. Jego
    > znaczenie oraz procedura postępowania są określone jasno w KP.

    Zgadza się.

    > Można je wycofać za obopólna zgodą, ale w takim razie po co ono w ogóle
    > było? Dla hecy, dla postraszenia, dla sondażu?

    Nie mnie pytaj. Znam przypadki, że były takie propozycje - w zależności
    jak zachowała się duża część załogi, tak postępowano. Rozsądny szef nie
    dawałby takiego dokumentu nie rozmawiając najpierw z zainteresowanymi i
    nie sondując, jak załoga się ustosunkuje do takiej sytuacji. Ale jak
    wiemy niektórzy są mądrzy dopiero po szkodzie (a niektórzy nawet i wtedy
    nie :)) Ale widać w tym przypadku ludzie wyrazili idiotyczną zgodę na
    obcięcie sobie pensji...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl