    From: "Yogi_Da_Mis" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo zwrotu zakupionego towaru
    Date: Sat, 15 Jan 2005 11:43:39 +0100

    Witam raz jeszcze.
    Po rozmowie telefonicznej z ULTIMA. doszlismy do porozumienia w kwesti
    odeslania tej konsoli, i pan ktory ze mna rozmawial stwioerdzil ze skoro
    rzczywiscie wlaczylem ja tylko po to zeby sprawdzic to jest to uznane za nei
    uzywanie jej. (pomijajac juz ta kwestje)
    Mam teraz nowe pytanie.

    Mam ta konsole odeslac kurierem oryginalnie zapakowana, (to nie jest
    problem). Ale jaka mam gwarancje ze dostane spowrotem pieniadze. (jak mam
    ueokumentowac to) i wjaki sposob pieniadze powinny mi zostac zwrocone.

    Dodam tylko ze z rozmowy wywnioskowalem ze ULTIMA nie chetnie che zwrocic te
    pieniadze. wolala by wymienic kupiona przezemnie kosole na nowszy model (ten
    calkiem najnowszy malutki z ktorym moj pilot by dzialal). Niestety musialbym
    dolozyc roznice w cenie.

    Dlatego zalezy mi by jakos udokumentowac ze odsylam im ta konsole i o jakiej
    wartosci ona byla, i ze powinienem dostac za nia zwrot pieniedzy.
    Co proponujecie.
    Jak zwykle z gory dziekuje za odpowiedzi