  • 11. Data: 2009-07-11 07:41:43
    Temat: Re: "Prawo" wariuje.
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "WS" <L...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:df68bd36-6b98-400c-8dc1-5257642b0f1e@h8g2000yqm
    .googlegroups.com...

    >albo wyjeżdża tyłem.

    nie wolno ;)

    Oddaj prawko tej babie która za nie kaczkę wzięła ;)
    Nie jest zabronione cofanie na drodze jednokierunkowej.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 12. Data: 2009-07-11 08:03:25
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    WS pisze:

    > nie wolno ;)

    dlaczego?

    andy_nek

  • 13. Data: 2009-07-11 08:09:57
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 11 Jul 2009 10:03:25 +0200, Andrzej Kłos napisał(a):

    > dlaczego?

    Bo to droga jednokierunkowa.
    IMHO odpowiedź prawidłowa: ostrożnie, patrząc na prawo, lewo, w przód i w
    tył, wyjeżdżamy do przodu.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 14. Data: 2009-07-11 08:15:24
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Sat, 11 Jul 2009 01:07:40 +0200, "Szop" <...@...c> wrote:

    >Wyobraźmy sobie sytuację, która się na pewno zdarzyła.
    >
    >Zapala się czerwone światło na ulicy jednokierunkowej, kierowca dojeżdża, a
    >światło nie gaśnie. Awaria. Co robić, żeby było zgodnie z prawem?

    jaka jest hierarchia waznosci w kierowaniu ruchem drogowym?

    1. policjant kierujacy ruchem
    2. swiatla
    3. znaki
    4. inne zasady ruchu drogowego

    wiec jak nie ma policjanta to sluchasz sie swiatel
    jak jestes pewien ze swiatla nie dzialaja lub maja awarie to pkt.3
    jesli nie ma zankow to inne zasady ruchu drogowego (jadacy z prawej ma
    pierwszenstwo) itp

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 15. Data: 2009-07-11 10:18:47
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 11 lipiec 2009 01:07
    (autor Szop
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h38hnv$32g$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Zapala się czerwone światło na ulicy jednokierunkowej, kierowca dojeżdża,
    > a światło nie gaśnie. Awaria. Co robić, żeby było zgodnie z prawem?

    Zadzwonić na 112, zgłosić problem i poczekać na przyjazd ekipy kierującej
    ruchem.

    --
    Tristan

  • 16. Data: 2009-07-11 10:47:51
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    > Bo to droga jednokierunkowa.

    No i.... ??

  • 17. Data: 2009-07-11 11:13:51
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 11 lipiec 2009 12:47
    (autor Nostradamus
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h39ql0$28u6$1@opal.icpnet.pl>):

    > No i.... ??

    No i wolno nią jechać tylko w 1 kierunku, wskazanym znakiem.

    --
    Tristan

  • 18. Data: 2009-07-11 12:13:12
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Tristan pisze:

    > No i wolno nią jechać tylko w 1 kierunku, wskazanym znakiem.

    nie wolno cofać na jednokierunkowej?

    andy_nek

  • 19. Data: 2009-07-11 13:19:41
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 11 lipiec 2009 14:13
    (autor Andrzej Kłos
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <4a5880e8$1@news.home.net.pl>):

    > nie wolno cofać na jednokierunkowej?

    Wg mnie nie, bowiem jeden kierunek to jeden kierunek. Ułożenie
    kierownicy/przodu pojazdu tu nic nie zmienia, poza tym, że cofanie jako
    takie jest manewrem niezalecanym i powinien być wykonywany tylko w
    przypadku skrajnej konieczności. Zwałaszcza, że w tym wypadku musiało by
    się odbywać dodatkowo przez skrzyżowanie.

    --
    Tristan

  • 20. Data: 2009-07-11 13:21:23
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 11 lipiec 2009 01:56
    (autor Marcin Debowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <b...@z...router>):

    > Odczekac tyle aby nie było co do awarii wątpliwości a potem z
    > zachowaniem szczególnej ostrożności wjechać poza sygnalizator

    A ile to jest? Skąd wiesz, że światło nie zostało włączone trwale z powodu
    jakiegoś istotnego niebezpieczeństwa. Kiedyś np. stałem na czerwonym
    świetle około 5 minut. Fakt, że nie na skrzyżowaniu, a na zwężeniu, ale też
    by ktoś niecierpliwy mógł uznać, że coś się zepsuło.

    --
    Tristan