  • 1. Data: 2009-07-10 19:34:58
    Temat: Mieszkanie komunalne
    Od: Michal Marcinkowski <c...@o...pl>

    Dzień dobry.

    Wraz z babcią mieszkałem w lokalu komunalnym we Wrocławiu (zameldowany
    więcej niż 5 lat). Babcia nie chciała go wykupić i niedawno zmarła.
    Jestem studentem i nie pracuję. Rodzice mają własne mieszkanie. Chciałem
    wystąpić o przekazanie praw głównego najemcy, ale okazało się, że
    formalnie nie ma takiej możliwości prawnej. Wiem jednak, że są przypadki
    , gdy miasto przyznaje wnukowi to prawo. Czy wie ktoś jest to jest we
    Wrocławiu? Może istnieją jeszcze jakieś inne sposoby zostania głównym
    najemcą?

  • 2. Data: 2009-07-10 20:29:38
    Temat: Re: Mieszkanie komunalne
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h3855g$i9t$1@inews.gazeta.pl Michal Marcinkowski
    <c...@o...pl> pisze:

    > Wraz z babcią mieszkałem w lokalu komunalnym we Wrocławiu (zameldowany
    > więcej niż 5 lat).
    Bez znaczenia.

> [...]
    > pracuję. Rodzice mają własne mieszkanie. Chciałem wystąpić o przekazanie
    > praw głównego najemcy, ale okazało się, że formalnie nie ma takiej
    To prawda.

    > Wiem jednak, że są przypadki , gdy miasto przyznaje wnukowi to prawo. Czy
    > wie ktoś jest to jest we Wrocławiu? Może istnieją jeszcze jakieś inne
    > sposoby zostania głównym najemcą?
    Oczywiście, że istnieją.
    Ale nie wypada o nich pisać na grupie o prawie. ;)

    No i tak szybko i łatwo cię nie wyeksmitują.

    --
    Jotte