eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo w praktyce: Cytowanie nie usenecie artykułów z portali prasowych/medialnych › Re: Prawo w praktyce: Cytowanie nie usenecie artykułów z portali prasowych/medialnych
    Subject: Re: Prawo w praktyce: Cytowanie nie usenecie artykułów z portali
    prasowych/medialnych
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Fri, 26 Jan 2018 17:28:44 +0100

    W dniu 26-01-18 o 15:02, witek pisze:

    > Art. 4. Nie stanowią przedmiotu prawa autorskiego
    > 4) proste informacje prasowe.

    Prota informacja prasowa, to informacja, że Prezydent Duda był w Starym
    Sączu i odwiedził cmentarz. Opis cmentarza, wywiad z Prezydentem, to już
    nie są "proste informacje prasowe". Po za tym prosta informacja prasowa
    nie polega na tym, że możesz sobie cudzy tekst ją zawierający skopiować.

    Nie można Cię ścigać za to, że po przeczytaniu
    https://sport.onet.pl/alpinizm/tomasz-mackiewicz-jes
    t-ogarniety-obsesja-nanga-parbat/ccev34g
    napiszesz, że nawet bez podania źródła, że Tomasz Mackiewicz i Elisabeth
    Revol mają problem z wejściem na Nanga Parbat.