    From: m...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo telekomunikacyjne
    Date: Tue, 14 Nov 2006 18:51:58 +0100

    dodi wrote:

    > Powtórze:
    > 24 paź dostałem mejla że musze uregulowac zapłate do 31 paź, ale w tym
    > samym dniu kiedy dostałem mejla już mi wyłączyli. Tak więc było to 7 dni
    > przed podaną datą w mejlu. I oczywiście wyłączyli bez powiadomienia...
    > zgadza sie? i juz nie mam netu do dnia dzisiejszego (od nich). Kase im
    > wyrownalem ale nie zaplacilem wlasnie za te 7 dni.

    No to ja powtórzę: miałeś termin na zapłacenie zobowiązania. Nie zapłaciłeś,
    więc cię odcięli, zgodnie z umową którą prawdopodobnie podpisałeś.

    Ten mail należałoby traktować jako informację, że jak do 31 października nie
    zapłacisz, to wtedy to już na pewno cię odetną. Chyba że napisali że nie
    odetną do tej daty (w co wątpię).

    Tak naprawdę, to ten mail ma niewielkie znaczenie. Ważna jest umowa, i
    jeżeli jest, regulamin. Podziel się treścią to będzie można coś więcej
    powiedzieć.

    p. m.